• Gezocht voor volgend seizoen

    Voor volgend seizoen is het bestuur op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Enkele belangrijke functies komen vrij. In het bestuur zijn we op zoek naar een nieuwe penningmeester. Hieronder een bericht van onze huidige penningmeester hierover. Verder zal onze wedstrijdsecretaris aan het eind van het seizoen stoppen met zijn taken zodat hij zich helemaal kan richten op zijn bestuursfunctie. Ook hiervan is een functie-omschrijving bijgevoegd. We zoeken ook per direct versterking in de sponsorcommissie en in de commissie voetbalzaken. Hier zoeken we een coördinator voor de JO17-laag. Heb je interesse in een van de vacatures, wil je meer weten of ken je iemand waarvan je denkt dat het wel iets is voor diegene, laat het ons weten dan nemen wij contact op!  Stuur dan een mail naar info@svjuliana31.nl of bel 0622013693.

    Penningmeester:

    Als penningmeester ben je primair verantwoordelijk voor het financiële beleid van de vereniging en alle financiële transacties die plaatsvinden. Je maakt deel uit van het bestuur van sv Juliana ’31 en je legt verantwoording af aan de Algemene Ledenvergadering (ALV).

    Doel van de functie 

    De penningmeester communiceert met het bestuur en doet regelmatig verslag. Daarnaast geeft hij/zij leiding aan de commissie(s) m.b.t. de financiën. De penningmeester kan, indien gewenst, ondersteuning krijgen in zijn of haar taken van een medewerker die de boekhouding/administratie verzorgt. 

    Taken en verantwoordelijkheden 

    • Draagt, samen met overige bestuursleden, zorg voor het opstellen en uitvoeren van het verenigingsbeleid
    • Vergadert 1 x per maand met het bestuur
    • Verzorgt de financiële administratie van de vereniging
    • Begeleidt en beheert de financiën van alle commissies en heeft, indien nodig, incidenteel overleg met commissies die onder zijn of haar portefeuille vallen.
    • Beheert de geldmiddelen
    • Maakt jaarlijks de balans, resultatenrekening en begroting op t.b.v. de ALV
    • Vraagt subsidies aan 
    • Verzorgt de contacten met het administratiekantoor m.b.t. de salarisadministratie

    Dus, ben je flexibel, kan je beleidsmatig denken en zie je veranderingen als een uitdaging dan vinden wij het leuk als je ons bestuur komt versterken.

    Wedstrijdsecretaris:   

    De Wedstrijdsecretaris valt onder de verantwoordelijkheid van bestuurslid voetbalzaken Joost Heijnen en is nauw betrokken en krijgt ondersteuning van de commissie voetbalzaken en de commissie scheidsrechterszaken.

    Doel van de functie

    Als wedstrijdsecretaris ben je verantwoordelijk voor het hele wedstrijd- en trainingsgebeuren en het coördineren van de indeling van de elftallen en het tijdig inschrijven van de elftallen bij de KNVB. Hiervoor wordt veelvuldig gebruik gemaakt van het programma Sportlink en de verschillende KNVB app’s.

    Taken

    • Publicatie, zowel intern als extern, van de door de KNVB vastgestelde wedstrijden, oefenwedstrijden en toernooien.
    • Zorg dragen voor de planning van alle wedstrijden en toernooien en verantwoordelijk voor de veldindeling, veldbelijning en kleedkamerindeling van wedstrijden op eigen terrein.
    • Het doorgeven van alle wedstrijd- en trainingsinformatie aan de trainers en leiders.
    • Het werven en inplannen van wedstrijdcoördinatoren.
    • Het tijdig doorgeven van wijzigingen en afgelastingen aan trainers, leiders, scheidsrechters en de tegenpartij in overleg en samenwerking met de consul.
    • In samenwerking met de trainers het trainingsschema samenstellen en een tele-info maken.
    • Controleren en tijdig verzenden van de digitale wedstrijdformulieren en de eventueel bij te voegen strafrapporten.
    • Toezien op de verplichtingen van de vereniging inzake strafzaken.

    Tijdsinvestering: 4-6 uur per week.